10 arsye për të qenë ekspozues në një panair

Ndërsa eventet tregtare shpesh duken si një shpenzim mjaft i madh për një ose dy ditë jashtë zyrës, ato japin një grusht të madh kur bëhet fjalë për marketingun e biznesit tuaj, gjenerimin e shitjeve dhe zhvillimin e biznesit.

Më poshtë gjenden 10 arsyet kryesore pse duhet të merrni pjesë si exhibitor apo ekspozues në panaire dhe disa sugjerime dhe këshilla të dobishme për instalimin dhe dizajnin e stendave të ekspozitës.

1. Brand Awareness
Prezenca në panaire shfaq markën tuaj në treg dhe përmirëson ndërgjegjësimin e klientëve tuaj të ardhshëm për markën për biznesin, shërbimin dhe produktin tuaj.

2. Lider të rinj
Gjëja më e mirë për ekspozitat është se ato tërheqin shumë, shumë njerëz që ka të ngjarë të jenë në tregun tuaj të synuar. Meqenëse njerëzit shpesh bëjnë përpjekje për të shkuar në evente ose mund të kenë paguar edhe për të marrë pjesë, ata janë padyshim tashmë në një kornizë mendore ku ata synojnë të përfitojnë sa më shumë nga përvoja dhe ka të ngjarë të flasin me ju për më gjatë për ofertën tuaj.

3. Feedback nga klientët
Nëse nuk keni shumë mundësi për të kapur kontaktet me klientët ekzistues ballë për ballë, panairet tregtare janë një vend ideal për të marrë pak kohë dhe për të pirë edhe një kafe me klientë të çmuar. Është një kohë ideale për të mbledhur komente, pozitive apo negative, që mund t’i përdorni sapo të ktheheni në zyrë.

4. Networking me Partnerët
Ashtu si klientët, networking me partnerët bëhet në mënyrë ideale ballë për ballë. Shfaqjet tregtare ofrojnë një mundësi jo vetëm për të folur me partnerët ekzistues, por për të filluar biseda me biznese të tjera që mund të jenë partnerë idealë në të ardhmen.

5. Inteligjenca e konkurrentit
Ekspozitat janë një vend i mrekullueshëm për të mbledhur informacione për konkurrentët. Së pari, hidhini një sy dizajnit të stendave të ekspozitës, a reklamojnë konkurrentët tuaj një produkt ose shërbim të ri? Çfarë informacioni kanë theksuar – kjo është ajo që ata mendojnë se është më e rëndësishme për klientët tuaj. Nëse jeni me fat që keni një fytyrë që nuk do të njihet nga konkurrenca, gjithmonë mund të shikoni personalisht stendën e tyre të ekspozitës.

6. Publiciteti mediatik

Shpesh njerëzit që drejtojnë evente  tregtare pëlqejnë të reklamojnë emrat e bizneseve që marrin pjesë jo vetëm në udhëzuesit e tyre të ekspozitës, por edhe në mediat lokale – në disa raste ekspozitat dhe shfaqjet tregtare dihet madje se organizojnë radion e tyre ose shfaqjet e bisedave me pjesëmarrësit e ekspozitës, jo për të përmendur mundësinë për të folur në bisedime dhe demonstrime të cilat do t’ju ndihmojnë të arrini klientët e mundshëm.

7. Eksperienca
Ekspozitat janë ideale për të mbledhur përvojën e industrisë ose sektorit ku jeni duke punuar ose promovuar. Nëse keni filluar të synoni një treg të ri klientësh, një shfaqje është mënyra ideale për të kuptuar se çfarë është e rëndësishme për atë treg dhe për atë që ata janë më të interesuar.

8. Ballë për Ballë
Ndërveprimi ballë për ballë me klientët e mundshëm, klientët, partnerët dhe udhëheqësit e industrisë është deri tani mënyra më e mirë për të krijuar raporte dhe për të ndërtuar marrëdhënie pune që mund të jenë të dobishme në të ardhmen.

9. Komuniteti gjeneron konversione
Të qenit pjesë e një komuniteti të industrisë mund të përfitojë nga industria në tërësi, aftësitë dhe përvoja që keni mësuar mund të jenë të dobishme në lidhje me një anëtar tjetër të komunitetit të sektorit tuaj. Ekspozitat janë vendi ideal për të gjeneruar ide që mund të duken paksa jashtë kutisë.

10. E lodhshme, por argëtuese
Ekspozitat janë të lodhshme, por argëtuese. Ka një zhurmë të vërtetë dhe adrenalinë nga ekspozimi që nuk mund të krahasohet diku tjetër.

 

Në panairin “Future2Tech 2023″, kompanitë që udhëheqin fushat e teknologjisë në Shqipëri dhe rajon  do të ekspozojnë , ndërsa mijëra vizitorë do të marrin pjesë në këtë ngjarje e veçantë.